STOCKHOLM

JAG ÄR HEMMA! så skönt!! nu ska jag inte åka bort på ett riktigt bra tag.. kommer va min första helg i Stockholm efter en månad typ.
 
Först va jag borta med släkten o hyrde stugor under en helg = super mysigt o kul. Vi solade, badade o grillade varje dag, vi spelade spel man aldrig annars gör o så vart det lite fest på kvällen.
Veckan efter åkte jag, Muriel o mamma en fyra nätters kryssning = Kul, men åker nog aldrig så lång kryssning igen,det känns för jobbigt att "bo" i en båt i så många dar, fast man är ute hela dan och besöker länder. 
När vi kom tillbaka hade vi en och en halv dag i sverige innan de va dags att åka till barcelona = super kul! åker lätt dit någon gång igen. Barcelona har verkligen allt, bra affärer att köpa kläder, alla kända ställen låg nära o stranden låg inte så jätte långt bort. Vi va i Barcelona i ca fem dar o sen åkte vi till Valencia, där mina kusiner Paulina o Karina bor. Jag o mamma bodde hos Paulina o hennes familj. Det var jätte kul att lära känna hennes tre barn. Vi besökte inget av staden, men förmodligen någon annan gång i framtiden bär det av att åka dit.
 
Och nu är jag i Stockholm, jag älskar att vara här. Tror inte jag någonsing skulle kunna flytta till något annat land, inte ens till någon annan stad. Det enda dåliga är vädret, hade det varit varmare hade det varit perfekt. För Sverige är som vakrast under sommaren. 
 
Jag vid la pedrera - en av mina favorit verk av Gaudi !
 
 
 
Allmänt | #landet#kryssning#spain#barcelona#valencia#stockholm#beach#party, #spain#barcelona#valencia | |
Upp